Rate this post

Inregistrarea in SEAP:

1. De ce este nevoie sa va inregistrati in SEAP?

In urma modificarii legislatiei privind achizitiile publice, respectiv intrarii in vigoare a Legii 99/2016 si a Normelor metodologice aferente, autoritatile contractante achizitioneaza DIRECT produse, servicii sau lucrari, conform art. 12 din Legea 99/2016, prin intermediul catalogului electronic publicat pe SEAP.

Pentru a putea oferta autoritatilor contractante produsele, serviciile sau lucrarile realizate de dvs., trebuie sa va inregistrati in SEAP.

Noi am pregatit pentru dumneavoastra un Ghid Gratuit, in 3 pasi, simplu si clar.

Descarca Aici – Ghid Inregistrarea in SEAP in 3 pasi.  Mai jos redam un rezumat al pasilor necesari de parcurs, recomandam descarcarea documentului care contine toate instructiunile complete.

1. Cine trebuie sa se inregistreze in SEAP?

Inregistrarea in SEAP este necesara, in functie de tipul operatorului:

  • Autoritati Publice – pentru a putea publica si organiza licitatii
  • Operatori Economici / Ofertantii– pentru a publica oferta in catalogul electronic sau pentru depune oferta lor online  daca licitatiile au faza finala de Licitatie Electronica.

2. Ce trebuie sa faceti, in calitate de operator economic, pentru a se inregistra in SEAP – pasi:

1)  Completati on-line un formular de inregistrare disponibil in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro / Inregistrare / Inregistrare Operator Economic.

2) Trimiteti o cerere de inregistrare adresata operatorului SEAP semnata de reprezentantul legal al operatorului economic sau de persoana imputernicita expres sa reprezinte operatorul economic in relatiile cu tertii, situatie in care va fi transmisa o copie certificata dupa actul de imputernicire, si a documentelor edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.

3) Dupa inregistrare primiti, prin mijloace electronice, un CERTIFICAT DIGITAL de inregistrare si instructiuni pentru utilizarea acestuia.

Certificatul digital este valabil pentru o perioada de 2 ani de la data emiterii acestuia.

2.1 Completarea formularului de inregistrare on-line:

*ATENTIE !!! Datele de la aceasta inregistrare online vor fi utilizate la descarcarea certificatului digital (contul utilizator si parola alese de dumneavoastra si codul PIN afisat in pagina de sistem la salvarea inregistrarii online). Aceste date vor fi utilizate la descarcarea certificatului digital pe toata perioada de valabilitate a acestuia (2 ani), nu se transmit prin e-mail si nu pot fi recuperate.

a). Se acceseaza din pagina principala, link-ul Inregistrare (coltul dreapta sus al paginii), care va conduce in pagina Inregistrare. In aceasta pagina alegeti optiunea Operator Economic.

b). In urma selectarii optiunii, va fi afisata pagina ce cuprinde termenii si conditiile ce trebuie respectate de fiecare utilizator al sistemului informatic. Pentru ca inregistrarea sa fie posibila este necesara acceptarea conditiilor prezentate prin alegerea optiunii “ACCEPTA” (operatorul economic se obliga sa respecte termenii si conditiile impuse fiecarui utilizator).

c). Se completeaza formularul de inregistrare organizat in cinci sectiuni :

  • Sectiunea General : in aceasta zona se introduc informatiile generale despre operatorul economic care va fi inregistrat. Optional se pot adauga si alte informatii in zona campului “Comentarii”.
  • Sectiunea Cont utilizator : in aceasta zona se introduc informatiile necesare definirii contului de administrare al operatorului economic.
  • Sectiunea Adrese : in aceasta zona se introduc adresele ce corespund locatiilor unde operatorul economic isi desfasoara activitatea.

Se pot adauga mai multe adrese, insa una singura va putea fi Sediul social, respectiv adresa de contact. La adresa de contact va fi transmisa corespondenta de la operatorul SEAP. Este necesara adaugarea in aceasta sectiune a minimum unei adrese, care va fi implicit Sediul social si adresa de contact.

Adresele se adauga prin apasarea butonului Adauga. Daca doriti ca aceasta adresa sa fie cea de contact bifati in dreptul casutei. Se repeta pasul prevazut la alineatul anterior pentru fiecare adresa care va fi adaugata in sistem.

*Atentie! Pentru a va putea inregistra in sistem este necesar ca macar una din adresele salvate sa fie cea a sediului social. Automat aceasta adresa va deveni si adresa de contact. Nu este obligatoriu ca adresa sediului social sa fie si adresa de contact. Datele de contact ale ofertantului care sunt afisate in diferite sectiuni ale aplicatiei (de ex: detaliul unei achizitii) sunt preluate din adresa marcata ca fiind de contact. Pe adresa de e-mail a adresei de contact se vor primi notificarile din partea eLicitatie. Din acest motiv daca este selectata bifa Adresa de contact, completarea campului Adresa de e-mail devine oligatorie.

  • Sectiunea Domeniu de activitate : Aceasta pagina permite vizualizarea listei domeniilor de activitate pentru un operator economic, adaugarea unui nou domeniu de activitate si stergerea unui domeniu de activitate existent. Pentru a adauga un nou domeniu de activitate din lista codurilor CAEN se actioneaza butonul Adauga.

Pentru a sterge unul sau mai multe coduri CAEN din lista, se bifeaza casuta corespunzatoare din dreptul fiecarui cod CAEN ce urmeaza a fi sters si apoi se actioneaza butonul Sterge (Completarea acestei sectiuni este optionala).

  • Sectiunea Documente : In sectiunea Documente referinta trebuie sa completati sablonalele deja existente, definite de Operatorul SEAP.

Pentru incarcarea fisierului (max. 40 MB) se va apasa butonul Trimitere fisier care va deschide fereastra de dialog din fig.  Se introduce numele si calea pana la fisierul care se doreste incarcat (exemplu: “C:\My Documents\Exemplu.doc”).

 ***Informatiile introduse nu se pierd in momentul in care utilizatorul trece de la o sectiune la alta.

In cazul incheierii operatiunii cu succes, va fi afisata informatia: Ati fost inregistrat in sistem insotita de mesajele: PIN-ul dumneavoastra de acces pentru descarcarea certificatului digital este: …. Va rugam sa il memorati si sa nu il incredintati unei alte persoane neautorizate.

Dupa derularea etapelor de mai sus veti primi din partea SEAP un e-mail de confirmare a inregistrarii on-line (la adresa de mail introdusa ca si adresa de contact).

Nu va este clar cum trebuie sa procedati? Descarcati Aici documentul complet: Ghid Inregistrarea in SEAP in 3 pasi

 

3. Trimiterea urmatoarelor documente:

3.1 Cererea de inregistrare  adresata operatorului SEAP trebuie completata utilizand formularul disponibil aici. semnata de reprezentantul legal al operatorului economic sau de persoana imputernicita expres sa reprezinte operatorul economic in relatiile cu tertii, situatie in care se va trimite si:

– originalul actului de imputernicire semnat de reprezentantul legal al operatorului economic;
sau

– o copie certificata dupa actul de imputernicire semnat de reprezentantul legal al operatorului economic.

Actul de imputernicire trebuie sa mentioneze expres ca persoana delegata este imputernicita sa reprezinte operatorul economic in relatiile cu tertii (mandant general) sau este imputernicita sa reprezinte operatorul economic in relatiile cu AADR cu privire la inregistrarea in SEAP (mandat special), caz in care este posibila completarea formularului de imputernicire disponibil aici….

 

3.2 Cererea de inregistrare trebuie insotita de urmatoarele documente, conform art. 6 alin. (2) lit. c) din Normele de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1660/2006:

  • pentru persoanele fizice si juridice romane: in copie Certificatul Unic de inregistrare la ORC/incheierea de inscriere in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor/incheierea de inscriere in Registrul societatilor agricole;
  • pentru persoanele fizice si juridice straine: in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.

3.3 Cererea de inregistrare completata conform formularului disponibil in SEAP, actul de imputernicire (dupa caz) si documentele edificatoare pot fi transmise prin posta cu confirmare de primire sau pot fi depuse direct la Registratura sediului central al AADR, in vederea eliberarii certificatului digital de inregistrare.

 

*ATENTIE !!! – Inainte de trimiterea documentelor trebuie sa va asigurati ca detineti contul utilizator, parola si codul PIN aferente inregistrarii pentru care solicitati eliberarea certificatului digital. In cazul in care nu aveti certitudinea ca ati retinut aceste informatii corect reluati de la punctul A pentru un nou cont utilizator.

In urma verificarii informatiilor cuprinse in formularul de inregistrare on-line si a celor din documentele prezentate, operatorul SEAP va transmite prin intermediul postei electronice un mesaj de validare a datelor din documentele prezentate sau o notificare de remediere a neconcordantelor sesizate in legatura cu datele din documentele prezentate.

Sursa : e-licitatie.ro (Manualul de utilizare a SEAP)

 

Despre noi

Tender Service Romania este parte a Tender Service Group (lider european in servicii online de monitorizare a licitatiilor, cu filiale in 16 tari) ofera inca din 2007 companiilor romanesti, servicii de monitorizare online a anunturilor de achizitii publice organizate de autoritati publice si private atat din Romania cat si din UE. Zilnic monitorizam peste 2500 de surse de informare.

Inregistrati-va Acum, Testati Aici Gratuit 7 zile! si va garantam:

  • Acces la Cea mai vasta baza de date
  • Profile de notificare pe email, personalizate
  • Manager personal de cont
  • Expirare automata a testului, fara obligatii pentru dvs.
Tagged with:
 

3 Responses to “Achizitii publice – Ghid Inregistrare in SEAP”

  1. […] La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Daca inca nu sunteti inscrisi in SEAP, iata un document care va explica care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgeti: Ghid Inregistrare in SEAP […]

  2. […] nu sunteti inca inscrisi in SEAP, va punem la dispozitie un Ghid Inregistrare in SEAP, iar dupa inregistrare veti avea cu siguranta nevoie sa stiti cum puteti participa la licitatii pe […]

  3. […] Daca nu sunteti inca inregistrati in SEAP, va oferim, gratuit, un Ghid Inregistrare in SEAP. […]

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !