Cele mai relevante achizitii ale lunii noiembrie

, in Noutati, by Ramona
Rate this post

Potrivit www.euractiv.ro, in luna noiembrie institutiile de stat au lansat mai multe licitatii cu valori de milioane de euro.

Autoritatea Nationala pentru Turism a lansat noua proceduri de achizitii pentru spatii de publicitate in media din strainatate in vederea promovarii brandului turistic national. Valoarea totala: circa 17 milioane euro/ Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a demarat licitatia pentru evaluarea independenta a activelor si pasivelor si un test de stres al sectorului de asigurari din Romania/ Ministerul de Finante achizitioneaza consultanta acordata personalului Autoritatii de Certificare si Plata (ACP), in vederea inchiderii perioadei de programare 2007 – 2013 si pregatirii noii perioade de programare 2014 – 2020 (SEAP).

 

  1. Autoritatea de Supraveghere Financiara

Evaluarea activelor si pasivelor societatilor de asigurare si efectuarea testului de stres în sectorul asigurarilor din Romania, denumit in continuare Exercitiu BSR (Balance Sheet Review and Stress Test)

Clasificare CPV :
79212100-4 – Servicii de auditare financiara (Rev.2)
79411000-8 – Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)

Valoarea estimata fara TVA: 9,900,360 RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 02.12.2014

Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut

 

2. Ministerul Finantelor Publice

Consultanta acordata personalului Autoritatii de Certificare si Plata (ACP), în vederea închiderii perioadei de programare 2007 – 2013 si pregatirii noii perioade de programare 2014 – 2020  

Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile):
79411000-8 – Servicii generale de consultanta in management
79420000-4 – Servicii conexe managementului
79952000-2 – Servicii pentru evenimente

Cuantumul garantiei de participare este de 107.777 lei

Criterii de atribuire:  Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 15.12.2014

 

3. Licitatiile  Autoritatii Nationale pentru Turism : aprox. 17 mil euro

Titlu Data publicarii Data inchiderii Regiune Detalii
Achizi?ionarea serviciilor privind amenajarea ?i decorarea standului României ?i derularea evenimentelor aferente participării României în calitate de ?ară parteneră la Târgul de Turism CMT Stuttgart (Caravan, Motor, Tourism), care se va desfă?ura în Stuttgart, Germania în perioada 17 – 25.01.2015 09.12.2014 22.12.2014 RO: Bucureşti Valoarea estimata fara TVA : 260.812,50 EUR
Achizi?ionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Italia pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 28.11.2014 15.01.2015 RO: Bucureşti Valoarea estimata fara TVA: 3,120,000 EUR

Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 49 %
Descriere: Componenta financiara
2. Oferta tehnica 24 %
Descriere: Puncte de audienta
3. Oferta tehnica 2 %
Descriere: Pozitionari speciale
4. Oferta tehnica 25 %

Achizi?ionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Franta pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 26.11.2014 09.01.2015 RO: Bucureşti Valoarea estimata fara TVA: 3,120,000 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 49 %
Descriere: Componenta financiara
2. Oferta tehnica 24 %
Descriere: Puncte de audienta
3. Oferta tehnica 2 %
Descriere: pozitionari speciale
4. Oferta tehnica 25 %

Achizitionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Marea Britanie pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 26.11.2014 13.01.2015 RO: Bucureşti Valoarea estimata fara TVA: 2,860,000 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 49 %
Descriere: Componenta financiara
2. Puncte de audienta 24 %
Descriere: Componenta tehnica
3. Pozitionari special-gratuit 2 %
Descriere: Componenta tehnica
4. Numar cititori presa scrisa 25 %

Achizitionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din SUA pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 26.11.2014 14.01.2015 RO: Bucuresti Valoarea estimata fara TVA: 2,600,000 EUR

Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 49 %
Descriere: Componenta financiara
2. Puncte de audienta 24 %
Descriere: Componenta tehnica
3. Pozitionari special-gratuit 2 %
Descriere: Componenta tehnica
4. Numarul in mii cititori presa scrisa 25 %

Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Israel pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 21.11.2014 12.01.2015 RO: Bucuresti Valoarea estimata fara TVA: 500,000 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Cost per m2 outdoor
2. Componenta tehnica 40 %

Achizi?ionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Germania pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 21.11.2014 07.01.2015 RO: Bucuresti Valoarea estimata fara TVA: 3,913,000 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 49 %
Descriere: Componenta financiara
2. Oferta tehnica 24 %
Descriere: Puncte de audienta
3. Oferta tehnica 2 %
Descriere: Pozitionari speciale
4. Oferta tehnica 25 %
Descriere: Numar cititori presa scrisa

Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Polonia pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 08.11.2014 22.12.2014 RO: Bucuresti Valoarea estimata fara TVA: 375,012 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Costul pe mp outdoor
2. Componenta tehnica 40 %

Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Spania pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 08.11.2014 22.12.2014 RO: Bucuresti Criterii de atribuireOferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Cost per m2 outdoor
2. Componenta tehnica 40 %

Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Marea Britanie pentru implementarea planurilor operationale anuale de 01.11.2014 18.12.2014 RO: Bucureşti Valoarea estimata fara TVA: 595,000 EURCriterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Costul pe mp outdoor
2. Componenta tehnica 40 %

Asigurati-va ca Nu pierdeti licitatii, Apelati la Serviciul de Monitorizare: www.licitatie-publica.ro. (peste 1670 de Surse de licitatii publice), Zilnic, pe Email-ul dvs.

Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati si telefonic la: 0369 591 482, va stam la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele: 9.00 la 17.00.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !