Rate this post

Administratia Prezidentiala achizitioneaza, prin procedura de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice, echipamente IT in valoare de 2.004.583 de lei.

Termen de livrare 20 zile de la semnarea contractului de furnizare pentru urmatoarele echipamente: statii de lucru, statii de grafica, statii de lucru mobile, server-e, echipamente de stocare:

Lot 1:
a) Statie de lucru cu monitor si sistem de operare: 136 bucati. b) Monitor: 20 bucati
Lot 2: Statie de grafica cu monitor si sistem de operare: 5 bucati
Lot 3: Laptop tip 1: 10 bucati
Lot 4: Laptop tip 2: 30 bucati
Lot 5: Storage: 1 bucata
Lot 6: Server: 3 bucati
Lot 7:
a) Switch fibra: 2 bucati b) Switch cupru: 2 bucati
Lot 8: Firewall mail: 2 bucati
Lot 9: Program de prevenire a pierderilor de date (DLP): 1 bucata
Lot 10: Solutie antivirus statii de lucru, server-e si e-mail: 1 bucata
Lot 11:
a. MS Office Std 2016: 170 bucati
b. MS Exchange Std 2016: 3 bucati
c. MS Exchange Std user CAL 2016: 170 bucati
d. MS System Center Configuration Manager Cal: 170 bucati
e. MS Windows Server Std 2012R2: 3 bucati
f. MS System Center Std: 3 bucati
g. MS Visio Std: 1 bucata
h. Progecad: 1 bucata
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 06.12.2016 16:00
Furnizorul va asigura transportul si livrarea tuturor produselor care fac obiectul achizitiei.

Produsele hardware vor beneficia de garantie oferita de producator care va incepe de la data livrarii.

Echipamentele si/sau componentele hardware trebuie sa fie noi si sa beneficieze de suport din partea producatorului. Nu se accepta echipamente uzate fizic sau moral si/sau cele ce nu se mai afla in fabricatie (end of life). Furnizorul trebuie sa asigure licente perpetue pentru toate produsele software incluse in oferta (nu se admit licente temporare sau cu functionalitati limitate comparativ cu licente fara restrictii pentru aceleasi produse).

Remedierea defectelor semnalate se va face la sediul beneficiarului, iar in cazul unor defecte mai grave, echipamentele se vor inlocui.

Remedierea se va face la sediul beneficiarului, prin ȋnlocuirea componentelor defecte cu componente noi aflate ȋn stare de functionare si certificate de catre producator.

Perioada de garantie se majoreaza cu timpul de nefunctionare al echipamentelor ȋn intervalul de reparare al acestora.

In perioada de garantie a produselor orice suport de stocare a datelor constatat defect (ex. HDD, SSD) va fi distrus la sediul beneficiarului, dupa inlocuirea in prealabil, in prezenta unui reprezentant al furnizorului.

Pentru toate echipamentele si componentele, ofertantul va prezenta, in mod obligatoriu, informatiile relevante care sa permita identificarea produselor oferite. In caz de neconcordanta, specificatiile oficiale publicate de producatorul echipamentului (valabile la data ofertei, pentru produsele oferite) vor fi considerate ca referinta, iar continutul acestora primeaza asupra detaliilor tehnice ale ofertei. Propunerile tehnice care nu permit identificarea precisa a modelelor si a specificatiilor vor fi respinse.

Detalii despre achizitie, gasiti in documentatia de participare la licitatia publicata pe SEAP. Pentru o monitorizare permanenta a acestui tip de licitatii, incercati serviciul de monitorizare oferit de licitatie-publica.ro, Incepeti cu O Testare Gratuita Aici!

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !