ACADEMIA DE STIINTE organizeaza Licitatie Furnizare echipamente medicale, software medical si consumabile aferente, 8.372.400,00 RON

Clasificare CPV:
33100000-1 – Echipamente medicale;
33694000-1 – Agenti diagnostici;
48180000-3 – Pachete software pentru uz medical;
48800000-6 – Sisteme de informare si servere;
51400000-6 – Servicii de instalare de echipament medical si chirurgical.

Cantitatea totala sau domeniul:

– LOT 1: Sistem medical computerizat de comanda si control centralizat al intregului complet de echipamente din sala de operatie,cu sistem video si telemedicina–1 buc.;
– LOT 2: Set instrumentar chirurgie deschisa pentru prelevare organe–3 buc.;
– LOT 3: Sistem de navigare hepatica cu instrumente si consumabile compatibile,pachete software pentru sistemul de navigare hepatica–1 buc.;
– LOT 4: Dispozitiv de perfuzare hipotermica/normotermica pulsatile pentru oxigenare hepatica–1 buc. +Kituri pentru aparat de perfuzie ficat–130 buc.);
– LOT 5: Sistem simulator ecograf pentru evaluarea pacientilor transplantati–1 buc.;
– LOT 6: Sistem chirurgie laparoscopica HDTV–1 buc. + Seturi instrumente chirurgie laparoscopica–4 buc.;
– LOT 7: Sternotom cu accesorii–1 buc;
– LOT 8: Injectomat–50 buc + Pompe de vacuum si accesorii–20 buc.;
– LOT 9: Hardware + Software PACS–1 buc.;

Asigurati-va ca Nu pierdeti anunturi de achizitii publice, inclusiv cele cu finantare europeana, Apelati la Serviciul de Monitorizare: www.licitatie-publica.ro (peste 2000 de Surse de licitatii publice), Zilnic, pe Email-ul dvs.

Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati si telefonic la: 036 591 482, va stam la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele: 9.00 la 17.00.

Vezi aici licitatii asemanatoare:

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE,INSTALARE,PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE-SISTEM COMPLET LAPAROSCOPIE UROLOGICA 3D-HDTV 14.08.15
Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie – sistem complet laparoscopie urologica 3D-HDTV. 14.08.15
Furnizare echipamente IT – proiect SOLISS 10.08.15
Contract de Furnizare Materiale consumabile – papetarie si periferice (tonere, consumabile si accesorii pentru fotocopiatoare, cuptoare- fuser)
Servicii de auditare financiara a cheltuielilor necesare pentru implementarea proiectului “Amenajare albie pârâu Voitinel si afluenti, comuna Voitinel, judetul Suceava” Cod proiect SMIS – CSNR 39732 05.08.15
„Achizitionarea de Utilaje si Echipamente pentru Imbunatatirea Activitatii Serviciului de Gospodarire Comunala, Salubrizare si Administrare Piete al Comunei Prundu Bîrgaului, Judetul Bistrita Nasaud” 14.08.15
“ACHIZITIONAREA DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU IMBUNATATIREA ACTIVITATII SERVICIULUI DE GOSPODARIRE COMUNALA, SALUBRIZARE SI ADMINISTRARE PIETE AL COMUNEI PRUNDU BÎRGAULUI, JUDETUL BISTRITA NASAUD” 14.08.15
Modificarea contractului de servicii nr. 5146/17.04.2012 – SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU ACHIZITII SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI „Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare”, Nr. de identificare: SM-CS-01
Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 28.07.15
Pluviometru (cu soft citire data si eprubete) – 5 buc.
Tagged with:
 

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !