Rate this post

Planul de achizitii publicat de autoritatile publice pot fi o oportunitate suplimentara de a ne pregati si de a castiga noi contracte, daca stim cum sa folosim informatiile pentru a ne maximiza sansele de castig.

 

Despre Planul de Achizitii (PAAP) am scris un articol mai “tehnic”, pe care il puteti gasi aici: Planul Anual de Achizitii, pentru cei ne familiarizati inca cu acest subiect sau pentru a afla informatii generale intr-o forma succinta.

Ce contine Planul Anual de Achizitii

  • Tipul si obiectul contractului – denumirea produsului / serviciului / lucrarii ce urmeaza a fi contractate;
  • Codul vocabularului comun al achizitiilor publice (CPV) corespunzator;
  • Valoarea estimata – in lei, fara TVA;
  • Sursa de finantare;
  • Procedura stabilita pentru derularea procesului de achizitie;
  • Data estimata pentru initierea procedurii;
  • Data estimata pentru atribuirea contractului;
  • Modalitatea de derulare a procedurii de atribuire: online sau offline;
  • Persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire.

Cum ne ajuta, Planul Anual de Achizitii sa castigam licitatii / contracte

Dupa cum spune si definitia, acest plan este elaborat pentru achizitiile ce urmeaza a fi realizate din fondurile proprii – de la bugetul local sau de stat. Separat va exista un plan pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile si/sau proiecte de cercetare-dezvoltare.

Pe scurt din planul de achizitii ale fiecarei autoritati publice, ne permite sa aflam din timp ce licitatii de interes pentru noi urmeaza a fi publicate, cand, valoarea achizitiei, cine este responsabil cu achizitia. Aceste informatii sunt foarte utile deoarece:

  • Constituie un avantaj competitiv;
  • Puteti transmite inaintea celorlalti oferte pentru produsele, serviciile si lucrarile prezentate:
    • autoritatea va poate contacta direct, in cazul unei achizitii directe
  • Puteti pregatiti mai bine si  din timp, oferta pentru achizitiile de interes;
  • Planificati strategia de vanzari.

Sunteti interesati sa profitati de aceasta abordare activa a vanzarii catre autoritatile publice? Va putem pune la dispozitie lunar sau bilunar, Raportul nostru Oportunitati de Vanzare din Licitatii Viitoare. Pentru inceput ne puteti solicita un model pentru domeniul dvs. de activitate.

Rapoartele de tip  Oportunitati de Vanzare (Sales Leads Report) ajuta in mod direct la Vanzari furnizandu-va nume si date de contact de la autoritati si companii private, care au nevoie in curand, de produsele sau serviciile dvs.

Va rugam sa ne contactati! Tel: +40 369 591 482 Mob: +40 785 294 723 E-Mail: marketing@licitatie-publica.ro

licitatie-publica.ro, Serviciu lider in monitorizarea licitatiilor publice, din 2007, informeaza zilnic privind noi oportunitati de contractare din achizitii publice, in Romania si Europa.

Tender Service Group se ofera servicii de informare privind licitatiile publice, rapoarte si analize,  in 16 tari: Austria, Bulgaria, Colombia, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Hungary, Poland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Switzerland, Ukraine.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !