SEAP este prescurtarea pentru Sistemul Electronic de Achizitii Publice. Platforma electronica care asigura transparenta in procesul si procedurile de achizitii publice.

Ce este Seap informatii de baza pentru incepatoriPrin interemediul platformei SEAP, autoritatile publice isi achizitioneaza, prin mijloace electronice, bunuri si servicii sau lucrari, necesare desfasurarii activitatii.

Iata ce aspecte acoperim in materialul de mai jos:

  1. Ce este SEAP

  2. Ce se intampla pe SEAP

  3. Cum va inregistrati in SEAP

  4. Ce costuri implica SEAP

  5. Ce gasiti pe SEAP

  6. Praguri achizitii publice SEAP

  7. Cum obtineti informatii despre participarea la licitatie

  8. Siguranta / criptarea  documentelor in SEAP

  9. Semnatura electronica in SEAP

  10. Ce este Certificatul digital

  11. Cum participati la licitatii

  12. Catalogul electronic de pe SEAP

Ce este SEAP ?

Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) este un sistem informatic de utilitate publica, accesibil prin  www.e-licitatie.ro, utilizat in scopul efectuarii de achizitii publice prin mijloace electronice, operat de catre Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei (A.D.R.).

In SEAP se vor inscrie atat Autoritatile Contractante care vor publica anunturile de achizitie, cat si Ofertantii care doresc sa participe la licitatii in vederea castigarii contractelor. Cu o precizare, Ofertantii care doresc sa participe la licitatii offline, in afara SEAP, trimitand oferta direct Autoritatii Contractante, nu sunt obligati sa se inregistreze in SEAP.

Conform legii, toate autoritatile contractate sunt obligate sa se înscrie in SEAP si sa publice anunturile de intentie, participare si atribuire pentru procedurile proprii. Pana in 2018 ponderea contractelor de achizitie publica atribuite  electronic trebuie sa ajunga la 100%, adica cu ajutorul unei platforme precum SEAP, sau un echivalent.

Ce se intampla pe SEAP ?

Autoritatile publice vor publica anunturile de achizitie publica si rezultatele acestora, cu modalitate de atribuire online sau offline. Deasemena veti gasi si Planul anual de achizitii ale fiecarei autoritati, adica ce intentioneaza sa cumpere si data aproximativa a achizitiei. Aceste planuri sunt publicate la inceputul anului dar sunt actualizate de-a lungul anului in curs.

Ofertantii:

  • Urmaresc anunturile de licitatie si inainteaza oferta (daca indeplinesc conditiile de participare)

  • Participa la anunturile de achizitie directa/ cumparari directe, folosind catalogul electronic, unde isi vor publica preturile de vanzare pentru produsele, serviciile sau lucrarile, pe care le pot furniza. Pentru a face acest lucru,

    • Se inscriu pe seap.

Cum va inregistrati in SEAP?

Procedura de inscriere este simpla si desi exista pe piata firme care pot face acest lucru contra cost, noi va ajutam cu un Ghid Gratuit, Cititi articolul cu toate informatiile necesare: Ghid Inregistrare in SEAP.

Poate v-ar interesa mai degraba un manual complet de utilizare a Seap-ului, va putem pune la dispozitie la link-ul urmator, gratuit, un astfel de manual: SEAP Manual utilizare pentru ofertanti

Daca suneti la inceput de drum in ceea ce priveste participarea la achizitiile publice, va recomandam un articol general, introductiv aici: Introducere in Achizitii Publice

Ce costuri implica SEAP?

Taxe participare proceduri SEAP:

  • 119 RON (100 RON la care se adaugă TVA 19%)/participare preplătită:

    • Participările preplătite cumpărate se reportează dacă nu sunt utilizate;

    • Ofertanții primesc automat, lunar, în sistem o participare gratuită și nereportabilă dacă nu este utilizată.

  • 11,90 RON (10 RON la care se adaugă TVA 19%)/una poziție de catalog:

    • Perioada de valabilitate a unei poziții de catalog achiziționate este de un an de la data emiterii facturii

Pentru fiecare operator economic / ofertant se acorda cu titlu gratuit:

  • 1 participare/luna nereportabila;

  • 1 pozitie de catalog pentru o perioada de 1 an de la inregistrare.

Pentru informatii suplimentare privind costurile aferente utilizarii SEAP, aveti detaliile necesare aici: Costuri, Taxe si Tarife SEAP, cat platiti pentru acces.

Ce gasiti pe SEAP?

In cadrul SEAP, regasiti toate procedurile de achizitie conforme cu clasificarea europeana in domeniu:

  • Licitatii deschise, la care poate participa orice ofertant;

  • Licitatii restranse, caracterizate prin existenta etapei de selectie.

Tipuri de proceduri achizitii implementate in SEAP:

  • Deschise

  • Restranse

  • Cereri de oferta

  • Pe baza de catalog

Autoritatile contractante aleg modul in care doresc sa faca achizitia, astfel vom regasi in SEAP urmatoare tipuri de anunturi de achizitie:

  • Anunturi de Intentie

  • Anunturi de participare

  • Concursuri de Solutii

  • Concesionari

  • Anunturi de consultarea pietei

  • Cereri de oferta / Proceduri simplificate

  • Cumparari directe

  • Anunturi de publicitate

  • Anunturi de atribuire

  • Parteneriate Public Privat

  • Planuri de achizitii

Daca aceste notiuni nu va sunt familiare, va sugeram sa Consultati Aici Dictionarul Achizitiilor Publice.

Toate anunturile publicate in SEAP, au un numitor comun: Codurile CPV, utilizate in aproximativ toate contextele aplicatiei: la definirea anunturilor, a procedurilor, a produselor de catalog.

Praguri achizitii publice SEAP

Pentru contractele de achizitie a caror valoare estimata depaseste un anumit prag stabilit in lege, autoritatea contractanta  este obligata sa publice un anunt de intentie, respectiv anunt de participare si cerere de oferta.

a) 23.227.215 lei, pentru contractele de achizitie publica/acordurile-cadru de lucrari;
b) 600.129 lei, pentru contractele de achizitie publica/acordurile-cadru de produse si de servicii;
c) 3.334.050 lei, pentru contractele de achizitie publica/acordurile-cadru de servicii care au ca obiect servicii sociale si alte servicii specifice, prevazute in anexa nr. 2.

Autoritatea contractanta poate achizitiona direct, in cazul in care valoarea estimata a achizitiei, fara TVA, este mai mica decat:

a) 132.519 lei, produse sau servicii

b) 441.730 lei, respectiv lucrari

Daca sunteti Autoritate Contractanta, si dori sa va inregistrati in SEAP, pentru a publica anunturile de licitatie, Faceti Inregistrarea Aici!

Daca suneti Ofertant si doriti sa participati la licitatiile organizate online, pe SEAP, Faceti Inregistrarea Aici!

Atat autoritatile contractante cat si ofertantii au avea nevoie de instruire pentru utilizarea SEAP, atat in ceea ce priveste elementele de baza ale sistemului (inscriere, publicare anunturi), dar și elementele precum publicarea documentatiei în SEAP, realizarea de licitatii cu componentă electronica, realizarea de cumparari directe sau proceduri de cereri de oferta exclusiv online (ceea ce duce la economie de timp, si la obținerea unor oferte si preturi corecte pentru ambele parti).

Pentru Ofertanti este esentiala urmarirea atentă a SEAP, putand astfel, pune produsele in atentia autoritatilor contractante. Evident, pentru a putea face acest lucru, ofertanții au și ei nevoie de o instruire de baza pentru a sti cum sa foloseasca SEAP pentru a vinde eficient autoritatilor contractante.

Interfata de utilizare a SEAP se dovedeste a fi neprietenoasa si contraintuitiva, potrivit relatarilor colaboratorilor nostri, de aceea exista si cursuri specializate pentru folosirea SEAP.

Pentru utilizarea SEAP, va putem pune la dispozitie la link-ul urmator un Manual de utilizare SEAP - Pentru Ofertanti. Deasemenea daca reprezentati o autoritate contractanta, gasiti la link-ul urmator Manual de utilizare SEAP - Pentru Autoritati Contractante. 

licitatie-publica.ro vine in ajutorul ofertantilor cu cea mai importanta parte a participarii la licitatii publice, monitorizarea anunturilor de licitatie: cereri de oferta, anunturi de participare si atribuire. Va spunem cine cumpara si care este data pana la care trebuie sa trasmiteti oferta si chiar ce trebuie sa contina oferta, potrivit instructiunilor autoritatii. Creati Un Cont Gratuit Acum!!! si veti primi zilnic, pe email, toate licitatiile de interes pentru domeniul dvs. de activitate.

Cum obtineti informatii despre participarea la licitatii ?

Cautati licitatiile de interes pe SEAP, in functie de:

  • Cod CPV

  • Tipul anuntului

  • Autoritatea contractanta

  • Data publicarii sau limita

Daca nu sunteti familiarizati cu functionarea SEAP, sau preferati sa Economisiti Timp si Bani, Apelati la un serviciu de monitorizare a licitatiilor relevante pentru domeniul dvs. de activitate, Creati Aici un Cont Gratuit pentru a primi in fiecare zi, pe email, toate licitatiile de interes din Romania si nu numai.

Informatiile principale privind participarea la licitatie se gasesc in anuntul propriu zis, totusi de multe ori exista documentatie suplimentara - caiet de sarcini, cu informatii specifice si detalii importante. Descarcati atasamentele de la fiecare licitatie si parcurgeti continutul.

Daca se intampla sa nu puteti deschide atasamentele, exista doua cauze principale:

  • documentul este criptat si are cel mai probabil extensia p7s, aveti mai jos detalii despre cum puteti deschide aceste documente;

  • documentul are o eroare sau a fost incarcat gresit si veti fi atentionati ca documentul a fost compromis, in acest caz va trebui sa luati legatura cu autoritatea contractanta.

Siguranta / criptarea  documentelor in SEAP

Din motive care tin de siguranta documentelor, acestea au pot fi incriptate. Aceasta este o modalitate prin care o persoana poate autentifica orice fisier din calculator cu propria semnatura, cel care il citeste avand posibilitatea de a verifica numele celui care l-a semnat, data cand a fost semnat si alte detalii ce verifica persoana semnatara.

Semnatura consta intr-o cheie personalizata si o parola (pin) care este ceruta ori de cate ori se semneaza documente electronica. Semnarea se face cu un soft special cu care se pot citi si documentele tip *.p7s.

Nu este nevoie sa aveti semnatura electronica pentru a citi documentele p7s

Pentru deschiderea si vizualizarea documentelor semnate electronic publicate sau transmise prin intermediul SEAP este necesara utilizarea aplicatiilor speciale de validare oferite de furnizorii de servicii de certificare acreditati, in mod gratuit. Vedeti aici Lista firmelor care ofera servicii de certificare pentru semnatura electronica

Aplicatia pentru vizualizarea acestor documente se descarca gratuit, se instaleaza pe calculator, iar in momentul in care veti intalni documente incriptate veti putea avea accces la ele.

Semnatura electronica in SEAP

Documentele pe care ofertantii le incarca in Sistemul electronic de achizitii publice (SEAP) trebuie semnate electronic  (H.G. nr 801/2011), deasemenea documentele pe care autoritatile contractante le incarca in SEAP, trebuie semnate electronic si supuse verificarii, inainte de publicare.

Pentru a semna electronic documentele, operatorii SEAP vor folosi:

  • un certificat digital emis de o autoritate de certificare recunoscuta conform legii semnaturii electronice nr. 455/2001 si normelor de aplicare a acesteia precum si Ordinelor ministrului comunicat›iilor s™i societat›ii informat›ionale numerele 473/2009 si 1000/2010

  • o aplicatie de semnatura electronica.

Majoritatea documentelor pot fi semnate electronic (.doc, .txt, .pdf etc.), iar fisierul rezultat va avea extensia .p7s.

Pentru a putea semna electronic documentatia pentru SEAP, este necesara achizitia unui kit de semnatura electronica de la un furnizor acreditat de servicii de certificare. Kitul este compus dintr-un certificat digital calificat, un dispozitiv criptografic (token) pe care este stocat certificatul digital si un CD care contine aplicatia de semnare si manualele de utilizare.

Cu certificatul digital se pot semna electronic un numar nelimitat de documente.

Cine poate sa semneze electronic?

Orice persoana care, in baza unui contract incheiat cu un furnizor de servicii de certificare, detine o pereche functionala:

  • cheie publica (cod digital pereche a cheii private) si reprezinta datele de verificare a semnaturii electronice;

  • cheie privata (cod digital cu caracter de unicitate, generat printr-un dispozitiv hardware si/sau software specializat, reprezintă datele de creare a semnăturii electronice) si are o identitate probata printr-un certificat digital emis de acel furnizor.

Pentru ce poate fi folosita semnatura electronica?

Semnatura electronica se aplica unui document in format electronic, redactat sau obtinut prin intermediul programelor informatice, spre exemplu:

  • documente MS Word (contracte, documente, notificari, retete medicale, etc. );

  • spread-sheet Excel (rapoarte financiare, state de plata a salariilor, note de comanda, etc.);

  • documente Adobe Acrobat (la fel ca si cele in MS Word, insa superioare ca si aspect si securitate a integritatii informatiilor);

  • fotografii digitale (constatari, mostre, comanda de produse, etc.);

  • programe expert de gestiune a documentelor (documente ale administratiei publice si locale, documente care urmeaza sa fie arhivate in cadrul arhivelor electronice din cadrul unor Data Centre, etc. );

  • documente rezultate din prelucrarea datelor contabile si fiscale (declaratii de impunere, documente de plata catre Bugetul de Stat, etc. ) etc.

 

Ce este Certificatul digital?

Este obligatoriu pentru obtinerea Semnaturii electronice.

Pentru ca o persoana sa poata folosi semnatura electronica, este necesar ca in prealabil sa dobandeasca un certificat care ii atesta identitatea. Certificatul reprezinta o colectie de date in forma electronica si care atesta legatura dintre datele de verificare a semnaturii electronice si semnatarul ca persoana, confirmand identitatea acelei persoane. Certificatul calificat este eliberat de catre un furnizor de servicii de certificare, legal constituit.

Fiecarui semnatar i se va atribui de catre furnizorul de servicii de certificare un cod personal care sa asigure identificarea unica a semnatarului.

Permite asigurarea integritatii, confidentialitatii si non-repudierii tranzactiilor electronice. Principalele domenii in care pot fi folosite certificatele digitale sunt urmatoarele:

  • Depunerea declaratiilor fiscale Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF);

  • La depunerea si semnarea electronica a documentelor solicitate de Autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);

  • Utilizarea platformei Ministerului Fondurilor Europene – MySmis si semnarea Cererilor de Finantare;

  • Depunerea deconturilor catre CNAS;

  • Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM);

  • Monitorul Oficial;

  • Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM);

  • Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), etc tamiflu generic;

  • La transmiterea raportarilor catre Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private(CSSP);

  • La semnarea si/sau criptarea mesajelor trimise prin e-mail catre Partenerii de afaceri companiei;

  • La autentificarea in sisteme informatice private.

Perioada de valabilitate a unui certificat digital este de un an de zile. Dupa un an, certificatul poate fi reinnoit.

Cum participati la licitatii?

Pentru a participa la licitatii, poate fi obligatoriu sau nu sa fiti inregistrati in SEAP:

  • Licitatiile electronice, sau cu faza finala electronica, va obliga sa aveti un cont in SEAP. Aveti mai jos un link catre un Ghid de Inregistrare in SEAP.

  • Licitatiile offline, fara faza finala electronica, nu necesita inscriere in SEAP, veti transmite ofertele, conform instructiunilor din anunt, direct autoritatii contractante.

Dupa modul organizarii, licitatiile se impart in:

  1. Licitatii electronice (online):

    • Anunturi de participare;

    • Cereri de oferta/ anunturi simplificate;

    • Concursuri de Solutii

    • Concesionari

    • Cumparari directe

    • Anunturi de publicitate

Pentru a participa la acest tip de licitatii, trebuie sa fiti inregistrati in SEAP si sa achitati taxele aferente. Daca nu sunteti inca inregistrati iata cum sa procedati: Ghid Inregistrarea in SEAP in 3 pasi.

Licitatia electronica reprezinta un proces de reducere succesiva a ofertei pe diferite componente. Licitatia electronica este faza finala a:

  • Procedura online – se desfasoara in intregime in sistemul electronic;

  • Procedurii offline – acest tip de procedura se desfasoara in afara sistemului electronic pana la momentul licitatiei electronice.

a) Proceduri de licitatii deschise, electronice/online

Pentru a putea depune oferta, ofertantul / operatorul economic trebuie sa se inscrie in achizitie, prin actionarea butonului Inscriere in procedura din pagina de detaliu a achizitiei. Daca inscrierea la cererea de oferta s-a realizat cu succes, sistemul va afisa un mesaj de confirmare. La inscriere se va consuma o participare din
portofoliul de participari.

In cazul in care exista faza finala de licitatie electronica si licitatie electronica a fost publicata va fi disponibil butonul Licitatie electronica, care va va directiona utilizatorul in pagina de detaliu a licitatiei electronice.

La finalizarea cu castigator a unei achizitii (care nu e cerere de oferta sau cumparare directa), autoritatea contractanta este obligata sa publice in SEAP anuntul de atribuire, indiferent daca procedura de achizitie s-a desfasurat in SEAP sau offline. Anuntul de atribuire corespunde unei singure proceduri.

Nu se poate defini un anunt de atribuire in SEAP, daca anuntul de participare aferent nu a fost in prealabil definit in SEAP. Exceptie constituie cazul in care procedura utilizata a fost negocierea fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.

In cazul anunturilor de participare sau cererilor de oferta / anunturi simplificate, la detaliul anuntului, in intervalul de depunere a ofertelor, pana la data limita, va recomandam sa urmariti sectiunea Documentatie, clarificari si decizii. Aici se vor publica raspunsuri la intrebari/ clarificari, solicitate de ofertanti, sau pur si simplu precizari suplimentare din partea autoritatii contractante.

b) Pentru cumparari directe: Publicati in catalogul electronic produsele, serviciile, veti fi contactati de autoritatea contractanta daca oferta dvs. este eligibila.

In SEAP cumpararile directe au la baza catalogul de produse definit de ofertanti. Autoritatea contractanta poate initia o achizitie de tip cumparare directa doar prin alegerea unui produs din catalogul ofertantului.

Etapele cumpararii directe sunt urmatoarele:

Initiere achizitie - autoritatea contractanta consulta cataloagele de produse ale ofertantilor, alege un produs, completeaza conditiile de livrare si plata, cantitatea si optional pretul maximal. Deasemenea va stabili si data limita pana la care ofertantul poate formula raspunsul.
Decizie ofertant - la primirea cererii, ofertantul are doua optiuni:

  • sa refuze cererea autoritatii contractante, caz in care e obligat sa completeze motivatia refuzului;

  • sa accepte cererea autoritatii contractante, caz in care va completa valorile pentru cheltuielile suplimentare si reducerea.

Decizie autoritate contractanta (etapa apare doar daca ofertantul a acceptat cererea in faza anterioara) - la primirea ofertei autoritatea contractanta are doua optiuni:

  • sa accepte oferta operatorului economic;

  • sa refuze oferta, caz in care va completa motivul refuzului.

Daca autoritatea contractanta nu ia o decizie intr-un anumit numar de zile de la data de raspuns a oferatantului, procesul de achizitie se va inchide, achizitia ramanand neatribuita.

O achizitie atribuita reprezinta o cumparare directa pentru care autoritatea contractanta a acceptat oferta venita din partea operatorului econimic.

O achizitie poate ajunge in starea neatribuita din urmatoarele motive:

  • operatorul economic refuza conditiile definite de autoritatea contractanta (conditii refuzate);

  • operatorul economic nu a furnizat un raspuns in termenul stabilit de catre autoritatea contractanta (conditii neacceptate in termen);

  • autoritatea contractanta nu a luat o decizie in termenul stabilit de catre Operatorul SEAP (oferta neacceptata in termen);

  • autoritatea contractanta refuza oferta venita din partea operatorului economic (oferta refuzata);

Notificarile de atribuire la cumpararea directa reprezinta echivalentul unui anunt de atribuire pentru cumpararea directa.

Catalogul electronic

Sistemul ofera fiecarui ofertant posibilitatea de a-si organiza propriul catalog de produse, atat cu scop de prezentare, cat si ca suport pentru achizitiile pe baza de catalog.

Pentru a putea deveni un participant la o cumparare directa, trebuie mai intai sa va definiti produsele pe care le puteti oferi. Acest lucru se face accesand din meniul Administrare optiunea Catalog sau din meniul Proceduri de atribuire optiunea Cumparari directe, iar din pagina de start pictograma Gestiune catalog, aici puteti adauga si defini produsele dvs. apasand butonul Adauga, iar la sfarsit Salvare si Publica.

Valabilitatea pozitiilor de catalog este de 2 ani si este calculata incepand cu data alocarii acestora in sistem.
Inainte cu 30 de zile de expirarea pozitiilor de catalog sistemul va trimite pe adresa de e-mail de contact un mesaj de instiintare cu privire la expirarea pozitiilor de catalog.

 

   2. Proceduri licitatie offline:

  • Anunturi de participare;

  • Cereri de oferta/ anunturi simplificate;

  • Concursuri de Solutii;

  • Concesionari;

  • Anunturi de publicitate.

In cazul acestui tip de proceduri ofertele se vor transmite autoritatilor contractante, fara a publica oferta respectiva in SEAP.

Exista si cazuri in care doar prima faza a licitatiei este offline. Autoritatea contractanta va selecta doar operatorii economici care au trecut de fazele anterioare de selectie / calificare, desfasurate offline. Operatorii economici care participa la licitatia electronica (LE) vor fi selectati de catre autoritatea contractanta din entitatile inregistrate in sistem.

Operatorii economici depun in rundele de licitare oferte succesive, care imbunatatesc precedenta oferta.
La fiecare oferta depusa se face recalcularea punctajelor si a clasamentului, sistemul oferind in timp real participantilor la licitatie informatii cu privire la cea mai oferta si pozitia in clasament.

Pentru accesarea acestui modul se selecteaza optiunea Licitatii electronice proceduri offline - Licitatii electronice in desfasurare din meniul Proceduri de atribuire.

Depunere Oferta: Pagina se acceseaza din pagina detaliu LE prin actionarea butonului Oferta. Este disponibila in forma de editare daca LE-ul este in etapa de licitare (runda), si in readonly in restul starilor. Depunerea ofertei se poate face in starea de licitare. In momentul apasarii butonului Salveaza, oferta dvs. este salvata.

Ofertantul nu se poate retrage din licitatie. Ofertantilor care isi modifica oferta prima data la o LE aferenta procedurilor offline, li se va percepe tarif de participare. Pentru participarea la LE pentru proceduri desfasurate integral in SEAP nu se percepe tarif, intrucat acesta a fost deja luat la depunerea ofertei.

Nota: în cazul unei licitatii electronice provenita dintr-un anunt simplificat, ofertele financiare initiale ale ofertantilor vor fi toate zero; ca atare, la prima licitare a pretului, aplicaţia NU va mai face verificarea cu privire la imbunatatirea ofertei financiare sau la respectarea pasului de licitare. Aceste verificari se vor face desigur incepand cu a doua depunere a ofertei financiare, cand exista deja o primă oferta nenula.

3. Proceduri Parteneriat Public Privat:

  • Anunturi de Selectie;

  • Anunturi de Atribuire

Tipuri Procedura:

  • Licitatie Deschisa;

  • Licitatie Restrinsa;

  • Licitatie Restrinsa Accelerata;

  • Negociere;

  • Negociere Accelerata;

  • Dialog Competitiv.

Mai multe informatii despre despre parteneriatul Public - Privat, gasiti intr-un articol dedicat acestui subiect: Parteneriatul public privat in achizitii publice

4. Proceduri de atribuire:

La finalizarea cu castigator a unei achizitii (care nu e cerere de oferta sau cumparare directa), autoritatea contractanta este obligata sa publice in SEAP anuntul de atribuire, indiferent daca procedura de achizitie s-a desfasurat in SEAP sau offline. Anuntul de atribuire corespunde unei singure proceduri.

Nu se poate defini un anunt de atribuire in SEAP, daca anuntul de participare aferent nu a fost in prealabil definit in SEAP. Exceptie constituie cazul in care procedura utilizata a fost negocierea fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.

Important!!! Venim in ajutorul ofertantilor cu cea mai importanta parte a participarii la licitatii publice, monitorizarea anunturilor de licitatie:

  • anunturi de intentie;

  • anunturi de consultarea pietei

  • cereri de oferta si anunturi de participare (inclusiv actualizari si clarificari);

  • anunturi de publicitate;

  • anunturi de selectie;

  • anunturie atribuire;

  • planuri anuale de achizitii publice

Va spunem cine cumpara si care este data pana la care trebuie sa trasmiteti oferta si chiar ce trebuie sa contina oferta, potrivit instructiunilor autoritatii. Creati Un Cont Gratuit !

Creati Un Cont Gratuit Acum! 

si veti primi zilnic, pe email, toate licitatiile de interes pentru domeniul dvs. de activitate.

Logo licitatie-publica.ro, include culorile rosu, albastru si alb.

In plus fata de informatiile de mai sus, dupa inregistrarea si activarea contului pe site-ul nostru, veti primi diverse ghiduri si prezentari care va vor usura participarea la licitatii.

Pentru a fi mereu la curent cu noutati dar si informatii de baza in domeniul achizitiilor publice, va stam la dispozitie prin intermediul blog-ului nostru Aici