Comisia Europeana a lansat cea de a doua faza a comisia europeanaWatify, o campanie a Comisiei Europene pentru a promova transformarea tehnologica si modernizarea industriei, care se va derula pana la sfarsitul anului 2018.

Watify va oferi întreprinderilor europene, cu o poarta de acces spre transformare tehnologica, inspirandu-le sa profite de modele de afaceri inovatoare si tehnologii avansate, si anume tehnologiile digitale si generice esentiale (TGE), de la Internetul Obiectelor, solutii mobile, Invatare Aprofundata si analize de date, la materiale avansate si nanotehnologii, domeniul biotehnologiei industriale, de imprimare 3D si robotica.

Campania se adreseaza in principal intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri) si regiunilor. Obiectivele sale principale sunt de a incuraja IMM-urile sa transforme afacerile prin adoptarea unor tehnologii avansate, precum si pentru a le conecta cu partile interesate care pot ajuta. Mai mult de 150 de parti interesate din industrie si regiuni s-au adunat la eveniment pentru a lansa noua faza a campaniei Watify.

Conferinta de lansare a fost deschisa de catre directorul general pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Lowri Evans, deputat Eva Kaili si fondatorul Dragi Media, Jo Caudron.

Conferinta a permis participantilor sa:

  • asculte un grup de factori de decizie vorbind despre strategiile nationale si regionale din Europa sa sprijine transformarea tehnologica a industriei;
  • afle mai multe despre oportunitatile / beneficiile si aplicatiile de afaceri ale tehnologiilor digitale si generice esentiale de la directori, furnizorii B2B de solutii tehnologice;
  • sa testeze si sa inteleaga unele tehnologii din domeniul realitatii virtuale, realitate augmentata, imprimare 3D, drone si robotica intr-o demonstratie captivanta si interactiva;
  • asculte direct de la IMM-uri importante,  despre succesele lor in transformarea afacerii lor, prin utilizarea sau aplicarea tehnologiilor avansate, procesul de transformare si lectiile invatate;
  • socializeze cu reprezentantii ai industriei si companiilor regionale si nationale.

    Campania de Watify va include:

  • 240 de evenimente de sensibilizare in toata Europa;
  • 40 de evenimente de matchmaking pentru a incuraja proiectele trans-regionale cu IMM-uri, tehnologii relevante / centre de competenta, regiuni si orase;
  • 100 povesti de succes ale IMM-urilor care si-au transformat cu succes afacerea prin tehnologii avansate (digitale si TGE) si regiunile care au implementat cu succes politici si programe de transformare tehnologica.

Agenda Conferintei

Contact: info@watify.eu

Sursa: Comisia Europeana

Tagged with:
 

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



error: Continut protejat !