Departamentul pentru Investitii Straine si
Parteneriat Public Privat din cadrul Ministerului Finanțelor Publice a anunțat deschiderea unei noi sesiuni de inregistrare a Cererilor de acord pentru finanțare in baza H.G. nr.332/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investitiilor care promoveaza dezvoltarea regionala prin crearea de locuri de munca, cu modificarile si completarile ulterioare. Sesiunea se va desfasura in perioada 30.05 – 10.06.2016.
Bugetul sesiunii este de 250 milioane lei.
Obiectivul schemei de ajutor de stat instituite prin H.G. nr.332/2014 il reprezinta dezvoltarea regionala prin sprijinirea investițiilor si crearea de noi locuri de munca, acordându-se sume sub forma de granturi, de la bugetul de stat, pentru cheltuieli eligibile de natura costurilor salariale.
Toate informatiile privind conditiile ce trebuie indeplinite in vederea obtinerii finantarii si modul de completare a documentelor necesare, precum si platforma de intrebari, sesizari si solicitari de clarificari, se regasesc la sectiunea Ajutor de stat H.G. nr.332/2014.
Aflați mai multe detalii pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice:
http://www.mfinante.gov.ro/ghidajstat.html?pagina=domenii
CALENDAR
Ajutor de stat
- Stadiul implementarii proiectelor aprobate spre finantare in baza schemelor de ajutor de stat (HG 1165/200, HG 753/2008, HG 1680/2008 si HG 797/2012) 15.07-31.07 (pentru semestru I), respectiv 15.01-31.01 (pentru semestru II)
- Programarea anuala a sesiunilor de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare (estimat) HG 332/2014 – 05-15.01 (pentru anul in curs) Anunt
- Deschiderea sesiunilor de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare sau in cazul prelungirii acestora HG 332/2014 – minim 30 zile inainte de deschiderea fiecarei sesiuni Anunt
- Deschiderea sesiunii de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare sau in cazul prelungirii sesiunii HG 332/2014 in ziua deschiderii sesiunii Comunicat de presa
- Lista intreprinderilor care au depus solicitari de finantare in cadrul sesiunii de inregistrare HG 332/2014 – dupa inchiderea sesiunii de inregistrare maxim 5 zile
- Lista intreprinderilor admise si respinse dupa etapa I de evaluare HG 332/2014 – dupa incheierea evaluarii in etapa I – maxim 30 zile
- Lista intreprinderilor care au primit acorduri pentru finantare HG 332/2014 – dupa incheierea evaluarii in etapa II – maxim 30 zile
- Bilantul anual al implementarii schemei de ajutor de stat HG 332/2014 – 31.01 (pentru anul precedent) Comunicat de presa
- Situatia deciziilor de aprobare a Cererilor de restituire a accizei HG 537/2014 – 01-10 a fiecarei luni (pentru luna anterioara)
- Deschiderea sesiunii de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si bugetul anual al schemei HG 807/2014 – minim 30 zile inainte de deschiderea sesiunii Anunt
- Deschiderea sesiunii de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare HG 807/2014 in ziua deschiderii sesiunii Comunicat de presa
- Gradul de acoperire al bugetului anual al schemei din cererile de finantare depuse HG 807/2014 – dupa inregistrarea cererilor; la atingerea pragurilor de 50% si 80% din buget maxim 5 zile Anunt
- Suspendarea inregistrarii cererilor de acord pentru finantare HG 807/2014 – la momentul epuizarii bugetului anual maxim 2 zile Anunt
- Bugetul ramas neutilizat/suplimentarea bugetului anual precum si data reluarii procedurii de inregistrare a cererilor de acord pentru finantare HG 807/2014 dupa incheiere evaluare, daca este cazul – minim 30 zile inainte de redeschiderea sesiunii Anunt
- Redeschiderea sesiunii de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare HG 807/2014 in data redeschiderii sesiunii, daca e cazul Comunicat de presa
- Lista intreprinderilor care au primit Acorduri pentru finantare HG 807/2014 – 01-05.04 (pentru trim. I), 01-05.07 (pentru trim. II), 01-05.10 (pentru trim. III), respectiv 01-05.01 (pentru trim. IV)
- Bilant anual al implementarii schemei de ajutor de stat HG 807/2014 31.01 (pentru anul precedent)
Sursa: Departamentul pentru Investitii Straine si Parteneriat Public-Privat